אריזות קרטון למזון

אם יש תחום אותו הקורונה הצליחה "למנף" הוא תחום משלוחי האוכל. אין ספק כי משלוחים בוצעו גם לפני הקורונה אך ההיקף עלה משמעותית ולא בכדי. יותר ויותר בתי עסק דואגים ללקוחותיהם ושולחים עד מפתן הדלת את המנות המוכנות בתוך אריזות קרטון לאוכל, אשר בהחלט מצליחות לשמור על טריותו ולהגיש אותו בצורה אסטטית – שזה בהחלט לא פחות חשוב מהטעם. במילים אחרות, "אנחנו אוכלים גם עם העיניים" ועל כן, לאריזות מזון ישנה חשיבות גדולה ונעלה. על מנת לאפשר לכם לבצע הזמנה יעילה של אריזות למנות האוכל אותן אתם מוציאים בחרנו לרכז עבורכם מספר טיפים משמעותיים.  

אריזות קרטון לאוכל ומזון מהיר

אריזות קרטון למזון מהיר כוללות בין היתר עיטוף של מזונות רבים ולא רק המבורגרים כפי שנהוג לחשוב. למעשה, כל בית עסק אשר מוציא מנות ארוזות ל"טייק אווי" או אריזות קרטון למשלוחים, משתמש באחד מאותן אריזות קרטון המיועדות למזון מהיר ובין היתר: בית קפה אשר מוציא סלטים ללקוח, מסעדה איטלקית אשר מוציאה ספגטי ללקוחותיה, סושייה פיצרייה וכיוצא באלו.

כדי שהמנות יהיו ארוזות בהתאמה מלאה לצורך המסעדה ובהתאמה מלאה לדרישות הלקוח, על הקרטונים להיות מיוצרים באיכות הגבוהה ביותר וזאת בכדי שלא יתפרקו בדרך, לא יסדקו וכמובן יהיו בגודל מתאים למנה ובעיצוב המתבקש.

הדרך לבחור אריזות קרטון

כדי לבחור אריזות קרטון למזון מהיר, יש לקחת בחשבון את עיצוב הקרטון, את גודל הקרטון ואת חוזק הקרטון. ככל ושלושת פרמטרים אלו עונים על הדרישה, הרי שהמשלוח יהיה איכותי ולהיפך. אריזות קרטון נמכרות כחלק מפס ייצור סטנדרטי שמוכן מראש ומאידך ניתן לבצע ייצור בהתאמה אישית ללקוח ולמוצר אותו הוא מוכר ובטח אם מדובר באריזות ממותגות כגון קרטונים לפיצות אך לא רק. ייצור אריזות קרטון לאוכל צריכות להיות מותאמות לדרישות הלקוח ובין היתר יש לשים דגש על עיצוב הקרטון ועל הפרקטיות שהו מהווה.

קרטון פרקטי הוא קרטון אשר מתאים למספר מנות במקביל ומנגד הוא אינו גדול או קטן מידי למנה הנארזת. חשוב מאוד להקפיד על העובדה שהקרטון בו נארזת המנה יהיה מדויק לגודל המנה אחרת היא יכולה להתפרק ולהתפזר באריזה ולפגוש משמעות במשלוח.

היכן רוכשים קרטון לאריזה ומשלוח?

כדי לבחור אריזות קרטון למזון מהיר, יש לקחת בחשבון את עיצוב הקרטון, את גודל הקרטון ואת חוזק הקרטון. ככל ושלושת פרמטרים אלו עונים על הדרישה, הרי שהמשלוח יהיה איכותי ולהיפך. אריזות קרטון נמכרות כחלק מפס ייצור סטנדרטי שמוכן מראש ומאידך ניתן לבצע ייצור בהתאמה אישית ללקוח ולמוצר אותו הוא מוכר ובטח אם מדובר באריזות ממותגות כגון קרטונים לפיצות אך לא רק. ייצור אריזות קרטון לאוכל צריכות להיות מותאמות לדרישות הלקוח ובין היתר יש לשים דגש על עיצוב הקרטון ועל הפרקטיות שהו מהווה.

קרטון פרקטי הוא קרטון אשר מתאים למספר מנות במקביל ומנגד הוא אינו גדול או קטן מידי למנה הנארזת. חשוב מאוד להקפיד על העובדה שהקרטון בו נארזת המנה יהיה מדויק לגודל המנה אחרת היא יכולה להתפרק ולהתפזר באריזה ולפגוש משמעות במשלוח.

גלריית תמונות אריזות קרטון לאוכל ומזון מהיר

English
דילוג לתוכן